sobota, 30 sierpnia 2014

Zakupów ciąg dalszy :)

Dziś mogę się pochwalić moją paczuszką z mulinami :)
Tak jak pisałam w ostatnim poście czekałam na przesyłkę z Hong Kongu



Przyszła w czwartek, pomimo, że termin realizacji zamówienia był ok. 1 m-c , w niecałe 2 tygodnie upragnione niteczki dotarły do mnie:


Po otwarciu koperty oczom moim ukazała się paczka ze 100 motków


Kolory sama dobierałam. Myślę , że jeszcze skorzystam z takiej formy zamówienia nitek DMC


Niteczki zamówiłam na Zieloną Damę i Różę

częściowo też wykorzystam jeszcze do Pociągu. 

Zieloną damę wyszywam razem z innymi dziewczynami na nowo założonej grupie na FB - zaczynamy w pazdzierniku. Każdy wyszywa swój dowolny obraz - HAED - i chwali się postępami.
Chętnych do wspólnej zabawy zapraszam - zapisy i informacje na agdiablom@gmail.com



21 komentarzy:

  1. Super zakupy! Muliny nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy! ja jakoś boje się kupować za granicą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też się bałam . Zresztą do tego zakupu przymierzałam się całe wakacje. W końcu usiadłam, założyłam konto i kupiłam. Troszkę się denerwowałam, ale się udało :) A sprzedawca był sprawdzony przez inną osoba, która wcześniej u niego kupiła.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie zakupy :D Podobnie, jak Ania S uważam, że muliny nigdy za wiele, zwłaszcza przy dużych projektach. Nagorszy moment w czasie pracy nad hafcikiem, to ten, w którym jest wena i zapał, ale nalge okazuje się, że nici brak :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Dlatego staram się unikać takich sytuacji, stąd taki zakup.

      Usuń
  4. Muszę kiedyś uśmiechnąć się o adres sprzedającego, bo moje muliny przychodziły dokładnie wymieszane. U ciebie jest pięknie poukładane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę polecić tego Sprzedawcę, bo jak widać przesyłka jest dobrze spakowane, a czas realizacji zamówienia krótszy niż 1 mc.

      Usuń
  5. Imponujące zakupy. Ciekawa jestem, jak cię to wyszło finansowo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt przesyłki gratis, a motek po przeliczeniu na złotówki wyszedł 1,70. Warunek : jeden kolor to minimum 5 szt., a całość 100 szt.

      Usuń
  6. Zazdroszczę takich zakupów... Marzenie każdej z nas. A czy ta mulina ma numerki takie same numery jak dmc?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy moge prosic o adres tego sprzedajacego na meila kubu52@o2.pl lub na fb? Bede niezmiernie wdzieczna! :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolina wysłałam namiary na sprzedawcę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny widok! Muliny nigdy dość, a jak już Anna (Kokardka) wspomniała, najgorsze jak zabraknie w momencie wielkiej chęci na pracę.
    Sama jeszcze nie miałam okazji kupować za granicą, choć dużo niższe ceny kuszą. Agnieszko, może jak znajdziesz chwilę, to podzielisz się namiarem na sprzedawcę (igielka.mb@o2pl)
    Pozdrawiam i życzę więcej takich paczek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy. Teraz czas na krzyżyki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcialabym sie przylaczyc do wspolnego wyszywania HAED jesli to mozliwe, ja przymierzam sie do LUST. Dzieki za wszelkie informacje :) POzdrawiam. I zazdroszcze takiej paczki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)